Responsabilități
Intern:
- Gestionezi activitatea de contabilitate primară a companiei;
- Înregistrezi note contabile diverse;
- Oferi asistență colegilor cu privire la înregistrări și aspecte contabile legate de clienții societății.
Extern:
- Procesezi documentele și calculezi taxele pentru fondul de mediu pentru clienții societății;
- Oferi asistență clienților cu privire la înregistrările contabile legate de taxele la Fondul de mediu (taxa deșeuri, taxa ambalaje, taxa substanțe periculoase, timbru verde etc)
Cunoștințe și experiență necesare
- Diplomă de studii superioare în contabilitate sau conex
- Experiența anterioară într-o firmă de contabilitate nu este obligatorie dar este de preferat
- Abilități de lucru direct cu clienții
- Abilități organizatorice și atenție la detalii
- Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic
- Abilități consistente de lucru cu pachetul MS Office
- Experiență în utilizarea Ciel/NextUp ERP reprezintă un avantaj
- Carnet de conducere
Salariu: începând cu 3000 de lei net, în funcție de experiență, cunoștințe și abilități.
Beneficii Oferite
- program flexibil, inclusiv lucrul de acasă;
- primă de vacanță, Crăciun și Paște;
- bonus anual;
- posibilitate de dezvoltare profesională;
- traininguri.