Responsabilități
- Gestionezi bazele de date interne (actualizare periodică, corectare);
- Verifici documente interne;
- Oferi asistență clienților cu privire la înregistrări și aspecte legate de serviciilor societății;
- Procesezi documentele și calculezi taxele pentru fondul de mediu pentru clienții societății;
- Proceseszi documentele și faci gestiunea deșeurilor;
- Faci raportări în diversele sisteme de gestiune (APM, AFM, SIM, OIREP etc.);
- Oferi asistență clienților cu privire la taxele la Fondul de mediu (taxa deșeuri, taxa ambalaje, taxa substanțe periculoase, timbru verde etc);
- Activități de secretariat tehnic (pregătire dosare autorizații, avize, verificare și gestionare înregistrări operaționale);
Cunoștințe și experiență necesare
- Diplomă de studii superioare în domeniul mediului sau economic
- Abilități de lucru direct cu clienții
- Abilități organizatorice și atenție la detalii
- Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic
- Abilități consistente de lucru cu pachetul MS Office
- Experiență în utilizarea Ciel/NextUp ERP reprezintă un avantaj
- Carnet de conducere
Salariu: începând cu 3500 de lei net, în funcție de experiență, cunoștințe și abilități.
Beneficii Oferite
- program flexibil, inclusiv lucrul de acasă;
- primă de vacanță, Crăciun și Paște;
- bonus anual;
- posibilitate de dezvoltare profesională;
- traininguri.