Acest site folosește numai cookies pentru funcționarea sa. Este posibil ca anumite funcționalități să nu fie disponibile în absența lor. Continuând navigarea pe acest site, consimțiți la politica noastră privind utilizarea lor. Mai multe despre politica noastră de securitate, în pagina politica privind cookies.
Meniu
 

Office Manager

Responsabilități

- Gestionezi bazele de date interne (actualizare periodică, corectare);
- Verifici documente interne;
- Oferi asistență clienților cu privire la înregistrări și aspecte legate de serviciilor societății;
- Procesezi documentele și calculezi taxele pentru fondul de mediu pentru clienții societății;
- Proceseszi documentele și faci gestiunea deșeurilor;
- Faci raportări în diversele sisteme de gestiune (APM, AFM, SIM, OIREP etc.);
- Oferi asistență clienților cu privire la taxele la Fondul de mediu (taxa deșeuri, taxa ambalaje, taxa substanțe periculoase, timbru verde etc);
- Activități de secretariat tehnic (pregătire dosare autorizații, avize, verificare și gestionare înregistrări operaționale);

Cunoștințe și experiență necesare
- Diplomă de studii superioare în domeniul mediului sau economic
- Abilități de lucru direct cu clienții
- Abilități organizatorice și atenție la detalii
- Capacitatea de a respecta termenele într-un mediu dinamic
- Abilități consistente de lucru cu pachetul MS Office
- Experiență în utilizarea Ciel/NextUp ERP reprezintă un avantaj
- Carnet de conducere

Salariu: începând cu 3500 de lei net, în funcție de experiență, cunoștințe și abilități.

Beneficii Oferite
- program flexibil, inclusiv lucrul de acasă;
- primă de vacanță, Crăciun și Paște;
- bonus anual;
- posibilitate de dezvoltare profesională;
- traininguri.